Lyckopiller

Han är som ett enda stort lyckopiller min lilla gubbe!
I måndags blev det helvila, skritten var blöööööt. I tisdags blev det en skogstur med bus och IQ var pigg som en mört, men den här gången satt iaf hackamoret på plats. Jagade lite orienterare och lekte kurragömma i det fina vädret.

Idag har Alice ridit och dom skulle ta en lång skrittur längs med cykelbanan eftersom det skulle va mörkt ute när hon kommit dit, vilket jag hoppas gick bra. Växthuset vid forslunda är nämligen vääldigt läskigt... Hon har fixat en repgrimma åt IQ så dom skulle träna lite med den också, ska prova själv snart också men det är länge sen jag övat.

Jag tycker att det är så svårt med täckena den här årstiden, är 0-gradigt på morgonen men sol och ca 10+ mitt på dagen.. IQ har iaf på sig sin pyjamas 24/7 nu eftersom han nyss blivit klippt och jag hoppas att pälsen håller sig kort iaf några veckor då. Tur att han är snäll att klippa men i dec kan han få vara långhårig om han vill.


IQ ignorerar Emelie, han kan bäst själv!


Alltid lika glad när han får fara på upptäckarfärd.
Förstår ni att det är omöjligt att inte va glad när man får se på dom där små söta öronen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0