Dåligt

med uppdateringar.. Blev en uteritt med Maria och Sten i fredags iaf, for ut på grusvägarna bortanför Forslunda i lite över en timme. Stötte på en modellhelikopter, vääääldigt läskigt men samtidigt spännande.

Lördagen blev det ett dressyrpass, enkla byten på serpentinbågar och skänkelvikning i galopp. Mjuk och fin i slutet!

Söndagen provred Sara på IQ efter att jag värmt upp honom. Hon ska börja rida honom en gång i veckan, dressyr/uteritt.

Måndag fick Alice ha IQ och dom red ut.

tisdag var det dags för hoppträning och IQ var taggad, hade ju gått över en vecka sen han fick hoppa sist.. Lite travhoppning, hoppning på serpentinbåge och sen en bana. Han var väldigt fin när vi hoppade banan och det flöt på bra, jag backade ingenting och han drog inte. K sa att jag la han optimalt på alla hinder. Jättekul!

Igår, onsdag, så fick Sara rida igen fast helt själv och med dressyrsadeln denna gång. Kollade litegrann och det här kommer nog bli bra när dom lärt känna varandra.

Idag så ska Alice rida ut på IQ igen.

Fredag blir det ev "banträning".

Lördag rider jag kanske lite gymnastikhoppning annars dressyr el longering.

Söndag far vi ut i skogen och bränner lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0